Jagvillinte Jagvillinte Jagvillinte Jagvillinte! ;/

Imorgon är det som sagt showtime och idag hade vi Genrep. Det gick åt helvete rent ut sagt! Vi ska sjunga Christina Aguilera - Hurt. Fråga mig INTE varför vi letade reda på den svåraste låten på denna jord? Men i varje fall så vet ni som hört den att efter andra refrängen kommer en tonhöjning och blablablabla. Det är mening at Sara ska sjunga den men hon ångrade sigmosv. Så jag vet inte helt seriöst hur det kommer gå.
-
Själv lät jag förjävlig för jag var så nervös att hela jag darrade, även rösten. Imorgon kommer jag självklart vara ännu nervösare vilket gör att jag kommer låta ännu sämre än vad jag gjorde idag.. Usch, tanken på att jag kommer göra bort mig inför hela skolan är HEMSK! Menmen.. Man måste kunna göra bort sig ibland också, right? ;)

För er som aldirg hört låten, det är alltså denn vi ska sjunga imorgon, inför hela skolan..


Jag ska sjunga bryggan och refräng..

Kommentarer
Postat av: Agnes sandvall

NEj då madde , du sjunger jätte fint allt kommer att gå bra :) <3

2012-03-29 @ 16:12:25
URL: http://fotobrudarnaaa.blogg.se/
Postat av: Pelin

Har inte Sara.b skrivit den??:O

2012-03-29 @ 22:09:06
URL: http://ponnyybrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0