Vad jag gjorde i stallet!

Var med Milla & Frida i stallet. Sedan var jag med Tomas lite också. När jag kom dit kollade jag lite lektioner. Sedan gick jag, Frida & Milla ner med Sofie till skötar rummet och sopade ur det. Planerade lite och vi tänkte göra lite som "BUS BODEN" där inne i skötarrummet. Så jag ska skriva ut en bild där det står skogräns så från och med typ.. Nästa vecka eller något kommer det vara sko gräns där.

Sedan red jag ju osv, osv.. Men efter ridningen borstade jag igenom honom med rotborste, kratsade hans hovar & myste extra med honom. Så nu hoppas jag han står ren & fin samt mätt efter att ha fått sitt kvälls hö. Jag och Milla gav Bull & Dante två super stora äpplen också. Dante tog tre tuggor och Bull tog fem. Bara för att Dante äger ut Bull!
Sötnos ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0