Voltige tävling och ryktning av Gulliver!

Hej hej bloggen. I dag var jag i stallet med mamma och kollade på voltige tävlingar. Linn, en tjej som bor i lägenheten brevid oss var med och var jätte duktig. Vi kollade också på Märta, Frida och massa anndra grupper.
Det gjorde vi först och sen jag ner för att kolla om Gulliver hade ätit klart så jag kunde rykta han, när jag kommer ner ser jag akter komma travande i mot mig men han sprang raka vägen in i sin spilta och då satt Sara fast han. Sen gick jag ut, frågade och jag fick hjälpa till att ta in hästarna, gick och hämtade ett grimskaft men då ser jag Gulliver komma travande in i stallet och ställde sig och åt hö vid akters spilta men sen tog någon fast han och jag gick och tog Prins istället. Sedan gick jag upp och kollade på tävlingen. Men sen gick jag ner och han var klar så jag ryktade han.




Linn


Pernilla




Frida


Märta










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0