Tagga hoppträning.

Ska snart slå på en film och tagga inför hoppträning imorgon. Hoppas det går bättre än vad det gjort idag. Ska förbi sorf först och hämta min väst och hjälm sedan så hämtar P upp mig. Ska träna i en timme. Ska iallafall hoppa 70 cm, får se om jag höjer sen. Ska fråga Sussi (tränaren) om hon kan filma/fota mig. Hörs kanske imorgon innan jag åker iväg. Glöm inte frågestunden, den som frågar mest får en länk och ca 39-49 nya besökare! :)
Sist jag var på grällsta med Frida och hade finaste Ametyst. Vet att jag skulle behöva vrida min skänkel något på översta bilden. Men min hoppteknik har utvecklats mycket sen bilden togs. Det var trots allt i början av sommaren bilden togs.

Kommentarer
Postat av: Pelin

Jag har ett namn:)

2011-11-05 @ 17:13:53
Postat av: Ema

Frågestund? ;)

2011-11-05 @ 17:22:34
URL: http://ponnyproos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0