Svar på frågestund - Madde

Vilka är era favorithästar på sorf förutom era sköthästar ?
Vad tycker ni om våran blogg ?
Rider kajsa & madde ?
Vill du tävla när ni blir stora ?
Drömhäst ?
Svar: Förutom mina sköthästar.. Jag vet inte riktigt men Dante & Ayla ligger ganska bra till tror jag!
jag tycker eran blogg är bra & intressant. Är lite mycket privatliv för att vara en hästblogg men annars är den super! :)
Jag rider som sagt på fritiden och är därför inte så dutig. Önska att ag hade möjligheten att rida mer en har tyvärr inte det!

vad tycker ni om:
pessoa?
sporrar?
hjälp tyglar?
ridskolor?
vill ni ha en egen ponny?
Svar : Jag tycker pessoa är ett bra bett på en stakr häs samt en ryttare som klarar av de. Tycker dock inte att ett sådant starkt bett hör hemma på en ridskola även fast hästen är starkt.. Jag vet faktiskt inte helt ärligt vad jag tycker om sporrar.. Lite olika , både bra & dåligt men jag föredrar inte sporrar.
Tycker precis som isabel & har inget att tillägga!
Jag tycker vissa ridskolor är bra. Vissa låter sina hästar gå på för tok mycket lektioner , även sorf om jag ska vara helt ärlig. Men jag tycker ändå hästarna på SORF har det jättebra med hagar m.m. i jämnförelse till vissa andra hästar.
Jag vet inte helt ärligt! Eller klart jag vill ha en men bara om jag hade en vuxen som är hästvan som hjälper med den.. Är inte klar i ridningen någonstans och skulle vilja ha en tll hjälp där då :)
Skulle ni hellre dö än era skötponnysar?
Svar: Oj , vet inte! vill ju absolut inte att Zello ska dö. Skulle nog ändå inte kunna döda mig själv för honom.. Men skulle nog kunna döda något annat djur för han.. Eller eror på vilket ;)

1. Vem hadde ni vart skötare på om det inte var de som ni har nu?
2. Varför just dante gulliver och zello?
3. Vilken ridskola skulle ni gå på om ni inte gick på sorf?
4. Vill ni ha en egen häst?
5. Vem/vilka skulle ni dö för?
6. Bästisar?

Svar : Ehmm, jag tror nog ändå Taizon får den titlen ;)
För att Zello är bäst! Och för att jag kan lita på honom upp till 100% och kommer alltid knna göra!
En riskola i Avesta med bara islandshästar!
Titta upp så har du svaret :)
Jag skulle kunna dö för in famlij & för att rädda alla djur!
Isabel ! ♥


1. Vad är så speciellt med era skötponnysar? (tog eran fråga xd)
2. Letar ni efter medryttarhäst?
3. Kan jag få din kamera Isabel?!!!  3333333
4. Vilka bilder blir finast, höst, vår, vinter eller sommar?
4. Favvoras?
5. Favvofärg?
6. Favvolåt?
7. Favvo bild på ni och era skötponnysar?
8. Och favoritbilden som ni har utomhus med någon ponny/häst (helst skötponnyn)
Svar : Allt är speciellt med lillkillen! Men det bästa med honom är nog att han är så goosig.
Ja , det vore kul! Kanske ska bli på en häst här i Broddbo när deras medryttare slutar:)
jag tycker lätt sommarbilder är finast. Men vinter gulligast , höst mysigast.
Jag tycker faktiskt om fjordingar sjukt mycket men nordsvenska är ändå dom finaste.
Rosa! :)
Jessie J - Who´s laughing now?


Favorit bilden på mig och lillkillen!♥
1. Vad är så speciellt med era skötponnysar? (tog eran fråga xd)
2. Letar ni efter medryttarhäst?
3. Kan jag få din kamera Isabel?!!!  3333333
4. Vilka bilder blir finast, höst, vår, vinter eller sommar?
4. Favvoras?
5. Favvofärg?
6. Favvolåt?
7. Favvo bild på ni och era skötponnysar?
8. Och favoritbilden som ni har utomhus med någon ponny/häst (helst skötponnyn)

Tack för alla frågor och hoppas ni fick svar på dem!


Kommentarer
Postat av: A - ponnymuppaar.blogg.se

Madde: Har du bestämt dig om det vinröda schabraket samt de matchande lindorna? :) Sänkte 20 :- i pris, alltså 90 för schabrak och 110 med schabrak & lindor! :)

2011-11-07 @ 19:46:11
URL: http://ponnymuppaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0