Startlistan är ute!

Jag är sist på 40 cm, med Zello. Grymt! Sara kommer och hjälper mig i morgon bitti med honom. Eller hjälper och hjälper, hon ska typ bara borsta honom och göra han fin helt enkelt medans jag fixar frisyren. Han tycker ju inte om att ha uppsatt man, så det blir ingen frisyr i manen. För jag vill ju inte distrahera honom på banan.. Ska inte klä ut mig, bara ha som en rosa "ponny outfit". Blir säkert super bra! ♥

Bilden är riktigt orättvis. Vita ridbyxor och en ljus rosa & vit tröja. Sedan ska jag ha en ponnyhuva (rosa) rosa strumpor, vitt schabrak och mina jodphurs som är smörjda och fina tills imorgon. Ska ha ett rosa glitterspö också. Ska fråga Sara eller Märta om någon utav dem kan filma min runda också. Blir tråkigt att skritta av själv imorgon, haha!


Kommentarer
Postat av: Stinaaa

SV: nej du är inte alls inblandad i de :)

2011-11-04 @ 09:55:33
URL: http://stinalaarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0