Spökövernattning + dag i stallet! :)

Hej alla trötta.. Just nu sitter jag framför tv & datan och bara varvar ner. Mår inte så bra men har haft två sjuka dagar. Igår , på spökövernattningen , var det riktigt kul! Vi började när vi kom dit med att lägga våra grejer i omklädningsrummet. EFter det kommer jag inte riktigt ihåg vad vi gjorde. Isabel & Kajsa var iallafall inte där eftersom Issa red & Kajsa fota. Så jag satt & hade as kul med Märta , Frida, Jenny & Emmie. Vi åt och lekte lekar , riktigt kul! Sedan vid typ halv tio var det dags för spökrundan.. Jag gick med Eveline, Frida, Kajsa & Isabel. Det var helt sjukt kul. I början var det bara läskigt , men efter ett tag var det riktigt kul. Var inte så läskigt på slutet faktiskt.

Men när spökövernattningen var över vart det till att bara vara i stallet.. Och mysa med lillkillen. Dom var ute i hagen den mesta av tiden så vi lekte lite med dom där. Lillkillen är grymt mobbad.. Haha , men han var ju inte så lite kaxig heller.. Efter ett tag var det dags att ta in dom & jag tog in Zello & Taizon. När dom ätit klart ryktade jag Zello & duschade honom.. Tro mig , det behövdes! Men lite bilder då! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0