Resultat från CR:N!

Först så var jag lite tidig, så fick stå och vänta utanför framridningen. Väl inne så var det bara 5 starter innan mig. Och han töntade sig så fort jag satt upp, kastade sig åt sidorna, överpigg och bara sprang iväg och hade verkligen noll respekt för mig. Hann varken hoppa eller galoppera inne på framridningen eftersom han höll på..

Sedan inne på banan då, så fort jag skulle börja trava så stack han iväg i galopp, hoppade första och andra hindret super bra. Sedan till trean då.. Han blev super taggad och gjorde värsta snäva svängen till trean så jag tappade båda stigbyglarna, fick tag på den ena men struntade i den andra så hoppade typ halva banan utan en stigbygel. Sedan efter sista hindret så ökade han galoppen, och han trodde att han skulle hoppa ett 60 cm hinder. Så styrde undan honom, han hoppade åt sidan drog ner huvdet och två sekunder efter låg jag på backen. Jag har ju så stor överkropp på honom, så jag min kropp hinner aldrig med när han kastar sig åta sidorna.. Garvade nästan ihjäl mig, haha.. Aja, fångade in Zello bello och skrittade av. Han hade så mycket överskotts energi så travade lite, skulle ta galopp men struntade i det eftersom han hade bettet sig som han hade. Så jag inte flög av igen och han sprang ut i skogen eller nått. Ryktade av ponnyn och sa hejdå. Går verkligen inte att bli arg på honom, bus häst ♥

Kommentarer
Postat av: Märta - PonniiGalna

HAHA, "det går inte att bli arg på honom", du hade ju nästan planer att skjuta honom, satt och svor och allt haha! ;D

2011-11-05 @ 15:37:29
URL: http://ponniigalna.blogg.se/
Postat av: Pelin

vem filmade?

2011-11-05 @ 17:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0