Planer för dagen! :)

Hej alla fina! Idag är det planerad spökövernattning men jag är lite osäker.. Mitt internet gick sönder för läänge sedan och då skulle Ella anmäla mig istället. Men jag har inte fått något svar. Så jag vet inte om jag är anmäld liksom. Men hoppas på det annars får väl mamma komma och hämta mig igen , hah. Iallfall så kommer jag gå spökrundan. Jag & Isabel filmar när vi går spökrundan. Kommer bli en hel del skrik. Och kort såklart :)

Längtar riktigt mycket! Men är skitnervös att jag inte kommer med. Det går nog bra. Jag kommer iallfall åka dit & se vad som händer. Men om jag gör det så lovar jag att det blir det roligaste jag gjort :) Längtar sjukt! Men ska dra och packa nu! Hejdå!

Kommentarer
Postat av: anonym

:@

2011-11-02 @ 21:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0