Photoshoot och stallmys med min kille! ♥

Var och mös och ryktade världens bästaste Dante boy idag. Började med att komma till stallet, ponnysarna åt så då gick jag, Madde & Milla också upp och åt. Sedan gick vi ner, vände på ponnysarna och Dante var jätte duktig. Sedan så ryktade jag honom, gjorde rent hovar, krasade hovar, borstade man + svans och borstade ansikte och lugg. Han blev skinande ren och jätte fin. Så Madde fotade mig sedan fotade jag henne och Zello.

Efter det så gick vi ut en stund, sedan gick vi in. Sa hejdå till Dantis och sedan åkte jag hem. Nästa vecka blir det hoppning med honom också. Var tänkt att jag skulle ha Zello, men får Dante istället. Känns bra att få sitta upp på hans rygg igen. Världens bästa Dante ♥
Lite sneakpeak på bilderna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0