Orka!?

Känner att jag inte har något att skriva om längre och att det blir samma sak varje inlägg. Har inte uppdaterat eftersom jag inte haft internet & har inte lyckats få tillbaka suget till att blogga. Vet inte vad jag ska skriva om osv. Känns lite frustrerande att visa av brudarnaistallet vill ta in en ny bloggerska för att det är för dålig uppdatering.. Känns som att allt är mitt fel. Jag vill förbättra min uppdatering men är inge kul liksom! Men jag ska ge det ett försök! Börjar med minst två inlägg per dag nu , om inte mer! Lovar att försöka så gott det går. & så får pappa sitt internet  imorgon , så det går åt rätt håll.



Men hjälp mig hålla bloggsuget uppe genom att kommentera så mycket som det går m.m. Tänker aldrig dra mig ur bara sådär. Isånafall utbyts jag. Kommer det in någon annan är det jag som åker , och så är det bara! Vad tycker ni om att byta ut mig mot någon annan som bloggar här? Alltså istället för mig! Det lär väl bli bättre uppdatering osv. så som det låter från Isabel! ..



Kommentarer
Postat av: Pelin

Nej bloggen är jätte dålig om nån av er tas bort jag menar det är ju NI som är bis

2011-11-12 @ 17:55:19
URL: http://jagochmitthastliv.blogg.se/
Postat av: Madde :=

2011-11-12 @ 18:19:11
Postat av: Madde :)

Tack , äntligen nån som förtår mig! :*

2011-11-12 @ 18:19:59
Postat av: Du vet vem det är Madde!

): ): ): ):

2011-11-13 @ 21:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0