Mysig torsdag i stallet.

Hej alla! Nu har jag precis kommit hem ifrån sorf, har hunnit duscha osv. Iallafall så var det ju skötarträff idag, skulle även ha lite ridning men det blev det inget av eftersom Fia var sjuk. Men skötarträff var det iallafall, tog in Dante, lät han äta smörjde träns och hans andra skötare smörjde sadel. Sedan hjälptes vi åt med att borsta honom osv. :)

Sedan så gick vi upp fikade lite, sedan så gick jag & Madde och kollade på en hopp grupp. Var super kul. Sedan så stack vi ner till bockarna i ca en halvtimme. Sedan fick jag Madde & SaraB stå och hålla i tre privat hästar. Min häst som jag hållde i var bara 3 år så den var ju lite dryg, men super snäll & framför allt söt.
Sedan så fick jag huvan och schabraket av AlvaW också. Super fint, gick ner och provade på Dante sen, det satt jätte bra! Super nöjd! ♥






Kommentarer
Postat av: Ema

Söt han blev :3

2011-11-05 @ 07:11:30
URL: http://ponnyproos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0