Min allra största dröm..

.. är att få en egen ponny. En D ponny valack som är hur go och snäll som helst. Den är ljus brun med svart man och super vacker. Har super fina steg och älskar hoppning och markarbete. Den är pigg utan att bli het, kan rida ut både ensam och i grupp. Kan få för sig att bocka och busa ibland, så den inte är helt perfekt.


Jag ska ut på tävlingar, få outfits, rida ut, ta en galopp på nån åker och bada med hästen. Jag ska mocka och ge honom det hem han förtjänar. Kunna lita på honom till 100% och sattsa allt. Jag kan ju bara hyra foderhäst, det skulle betyda så mycket. Jag skulle bli en helt annan person, en helt annan person.. ♥



Kommentarer
Postat av: ylva

det vore ju härligt... ;)

2011-11-09 @ 11:57:30
URL: http://ponnyflickornas.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Händewr ikv?:D

2011-11-09 @ 14:42:20
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0