Lite om stallet igår bara! :)

Hej alla fina!♥ Tänkte bara berätta lite om dagen i stallet igår. Förlåt för att jga inte bloggade igår , men jag glömde totalt bort er om jag ska vara helt ärlig. Iallfall så cyklade jag dit eftersom jag inte hade någon skjuts. När jag kom dit så höll dom på att ta in hästarna. Jag möttes av Milla som kom med Lorden så jag följde med henne nästa runda. Tog Kandy. Gick väl bra förutom att hon typ drog iväg med mig när det kom en "vindpust". Hah , och sen så han jag inte byta skor så mina vardags skor vart förstörda.. Men annars gick det bra!

Gick in , tänkte rykta Zello men Sandra var redan på väg så jag gick vidare till Gulliver som också borstades.. Så jag ryktade Bobby. Han är så söt! Älskar han!  Han är verkligen världens goaste ponny! Efter ett tag gick vi och kollade vem Milla skulle rida & det vart Mirte som förväntat. Sen var det dags för luciaträning! Vi sjöng ute på entrén & det var så pinsamt. Det typ kom folk & stannade och tittade på en medans man sjöng. Kollade lite på Millas ridning & sedan bar det hem med sällskap med Frida. Så såg min dag ut på ett ungefär! :)
Två ovisade bilder på mig och finaste Gulliver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0