Jag kommer plutten!

Imorgon åker jag till staller och ryktar bästa ponnyn. Ska rykta honom riktigt noga, och mysa med honom super länge. Ska hjälpa en tjej som ska ha honom också, eftersom han kan sticka och så när man vänder. Hon litar inte riktigt på honom iallafall. Så ska hjälpa henne. Ska även mocka och ev. byta grimma åt honom. Hans gamla mörkblåa börjar bli riktigt lerig och skitig nu. Ska sätta på ludd också. Såhär kommer väl dagen se ut ungefär.

Gå till stallet..
• Byta om.
• Vända Dante och rykta honom.
• Byta grimma osv..
• Mocka och sopa.
• Om jag HINNER smörja träns. Smörjde sadeln i tisdags.
• Hjälpa Pelin med Dante.
• Titta på lektioner.
• Käka något.
• Städa bland borstarna osv.
• Byta om.
• Säga hejdå till ponnyn och åka hem.



Kommentarer
Postat av: YezzCorner-hästnörd i mammaförpackning

Jadu, ditt inlägg fick mig att komma på en sak jag glömt att göra i stallet, nämligen smörja kandaret jag hade när jag red min medryttarhäst ikväll.. TYPISKT. Måste åka till stallet enbart för att lägga in det i tränsväskan imorgon.. Drygt! Men tack, tror hästens matte hade undrat lite imorgon annars :P Från det ena till det andra : Vill du så vore det kul om du hälsade på och deltog i min tävling där man kan vinna lite reflexsaker, ett spö, två benreflexer med kardborre (kan även sitta runt hästens svans) och en reflexväst till hund (finns i small medium och large). Kolla för mer info här:http://yezzcorner.wordpress.com/2011/11/10/vinn-reflexset-i-hostmorkret/ Mvh Jessica

2011-11-10 @ 23:39:18
URL: http://yezzcorner.com
Postat av: SHUNi- hästblogg

Var gärna med och diskutera på min hästblogg angående skarpa bett och sporrar i kombination på en stark/het häst :) Vad tycker du? Är det dubbelmoral eller inte? Din kommentar betyder mycket! :)

2011-11-11 @ 12:11:57
URL: http://shuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0