Inget stall idag..

Men imrgon blir det stall hela dagen! Åker väl dit vid elva - halv tolv nånting. Åker dit med Milla , Sara B , Sandra & Isabel. Vad jag kommer göra där är väl det vanliga! Rykta killarna , kolla lektioner , kanske hjälpa om nån behöver osv. Aja , anledningen till att jag hoppade stallet idag var väl att jag helt enkelt inte orkade. Skulle igentligen åka dit idag men varken jag , Milla eller sara orkade. Så det får bli stallet imorgon istället.

Btw så har min kamera gått sönder nu... Så ifall inte jag kan "låna" någon annans bilder så får ni tyvärr bli utan i mina inlägg ett tag framöver. Ska försöka så gott det går med att laga den. Det har typ kommit grus in i objektivet så att det inte kan "fällas" ut.. Blir så trött! Men överlever nog! Kör på lite tidsinställda inlägg nu för kommer nog inte orka blogga på onsdag.. Fixar det nu med en gång! Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0