I promise , worst day ever!

Börjar med ett slagsmål på matrasten... Efter att ha slagit ner honom får jag fett dåligt samvete för det & går till Annelie som ger mig allt skit. Dagen rullar på & efter att ha kommit in sitter William där. Han sitter uppe på sin bänk och när en tjej går förbi sparkar han till henne, hårt , helt utan anledning. Jag ser på tjejen att det gjorde riktigt ont men hon vågade inte visa det. Jag går fram till henne & tröstar och får då höra att bakom min rygg sitter William och kallar mig för slampa , bitch , äcklig & ful m.m. Står inte ut och går därför till skolsyster för att be om en huvudvärkstablett. Hon säger då att det verkar vara något på tok och vill ha ett psyk-samtal med mig imorgon. Vågar inte säga ifrån & tackar då ja.

Kände bara att det skulle vara så sjukt könt att snart sluta och få åka på bio med Milla , Twillight breaking dawn vid sju. Gå på stan tills dess. Men när dagen är slut ångrar hon sig och hittar då på förklaringar. "Men det är fullbokat" , " Jag har inga pengar"! Jag kollade igår och då var det 106 platser kvar såå... Så bio vart det inget av för att Milla inte ville. Så hon stack till stallet med Isabel istället. Lämna mig själv! Skönt att få prata av sig lite med dom najsiga gaysen i bussen. Alltså killar man kan berätta allt för! Så skönt efter en sånhär dag! Har ni haft en värre dag eller?
Önska du var här nu , skulle göra allt så mycket lättare! ♥



Kommentarer
Postat av: Märta - PonniiGalna.blogg.se

Nej Madde, det är INTE du!! Inte roliga, gulliga lilla duuuu.! ;) <3

2011-11-22 @ 20:41:11
URL: http://ponniigalna.blogg.se/
Postat av: Anonym

schysst att berätta detta på bloggen som har hänt.

2011-11-22 @ 21:11:53
Postat av: Milla

Madicken , nu var du jävligt låg , nu berättade du allt jag gjort , du är inte osyldig , du har gjort mycket mer än jag så du ska inte göra så att alla hatar mig för att du ljuger. Jag trode det var nästa tisdag och det verkadesom om du bara ville gå med mig för att du gick in gratis och fick allt billigare så jag är inte så dum som du tror , men att skriva skit om mig , saker som jsg inte ens gjort när hur många kollar på det om helst , det är det lågaste man kan göra!

2011-11-22 @ 21:17:00
URL: http://ponyytjejen.blogg.se/
Postat av: A - Tävling i samarbete med MH!

go milla! :D

2011-11-23 @ 12:43:33
URL: http://ponnymuppaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0