Grym dag igår, inatt, idag!

Hej på er! Kom nyss ut ifrån duschen, var på sorf hela kvällen igår, hela natten igår och hela dagen igår. Ett inlägg om spökövernattningen kommer senare! Iallafall så gick vi ut till ponnysarna ungefär runt 10 någonstans där. Vi fotade dem när dem busade i hagarna, myste med dem, gav dem gräs osv. Dante var riktigt mysig som vanligt. Fast en riktig liten kax-ponny mot dem andra ponnysarna.

Iallafall så tog vi in dem sen, tog in Dante & Rubikon. Sedan så stack vi till caféterian åt lite, gick och myste med Rommel i ridhuset och sen ner till ponnysarna. Duschade Akter, sedan så vände jag på Dante och ryktade honom. Jag, Nathalie & Madde körde typ en "skönhets tävling". Dante slog lätt som en plätt både Taizon & Mirte som han tävlade mot, enligt mig då..
Efter vi fixat allt det och vänt tillbaka ponny skruttarna så gick vi upp och kollade en hopplektion med privat hästar. Var as kul. Satt i ungefär en timme, 40 minuter och kollade på det. Gick ner till Alexandra, stod och snackade med henne medans hon fixade Charm. Sedan så sa vi hejdå och åkte hem. Hämtade ut globen horse show biljetter också föresten! Taggad inför imorgon också då det är skötar ridning! :)





Kommentarer
Postat av: A

det va min hoppgrupp hihi ;)

2011-11-02 @ 20:57:50
URL: http://ponnymuppaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0