Dagens i stallet! ♥

Borstade och kratsade hovarna på Dante idag när jag kom till stallet. Han var snäll, lite trög och få upp fram hoven på dock. Men han gav sig efter en stund. Fick också reda på att Dante är storhäst idag? Jag menar han är 145 cm, och gränsen till storhäst går väl till 146 cm? Eller är jag helt ute och cyklar nu?

Iallafall så gick jag på lucia träning också. Gick bra! Sjöng julsånger, fikade och lekte lekar. Sedan satt jag, Kajsa & Milla och flummade uppe på caféterian, eller Kajsa och Milla typ slogs men.. Haha! Åkte hem och duschade och nu sitter jag här. Hejs! :)

Kommentarer
Postat av: Emmie

haha, ja, du är ute och cyklar lilla vän!

jag har en D-ponny, och han är 1.47 cm hög, storhäst är högre :) isåfall är typ dante en liten D, eller stor C :)

2011-11-24 @ 21:37:58
URL: http://ttjejryttarna.blogg.se/
Postat av: sofie

dante är slutmätt som maxad c-ponny :)

2011-11-25 @ 13:54:40
URL: http://idasofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0