Dagen, kvällen och natten var underbar!

Började med att åka buss till stockholm klockan 12:00. Jag och Kajsa satt och pratade och flummade. Sedan när vi var framme så gick vi och käkade på Mc Donalds. Gick och kollade lite kläder och gick in på Gallerix. Sedan så stack vi till Anexet och kollade lite. Köpte två stövelstrumpor i olika färger. Tänkte köpa KL pannband men de fanns bara i ljus blått och jag vill ju ha i marinblå eller brun. Sedan gick jag och kollade grimmor, nån piké och lite så. Så träffade vi Alexandra ifrån Hamreryttarna också! Så vi knäppte kort med henne och så..

När vi var klara där så gick vi in kollade på första showen. Det var mestandels hoppning. Och Sissela Smith kom på första plats som tävlade för Heby! Sedan iallafall var det en paus så då gick jag och Kajsa och kollade lite till inne vid Anexet, och knäppte kort med någon Agge? Och precis innan showen så köpte vi pepsi och chips. Så gick vi och kollade igen. Showen slutade vi 22:45 typ. Så tog bussen hem och var framme vid ett och så sjussade pappa hem mig och sedan blev det raka spåret i säng för mig. Hade jätte ont i högra örat igår också, så blev ingen skola för mig idag. Känns dock mycket bättre nu :)
Kom ihåg att bilderna är fotade utav mig, så copright på alla bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0