Dagen i stallet igår och idag! :)

Sovde somsagt med Milla & Madde igår. Började med att mötas upp i stallet. Jag och Madde cyklade två på en cykel 7 kilometer som detsutom hade punka. Hur lyckas vi? Iallafall när vi kom till stallet så mötte vi Milla i stallet somsagt sen bytte vi om. Sedan så vände jag Dante och ryktade honom.

Han var jätte jobbig igår. Först när jag kom in så var han jätte mysig. Så jag tänkte "dethär går säkert jätte bra!" Vände och han var lite sådär duktig. Han kom på att han ville dra när jag knäppt fast honom med ett knäppe. Haha jobbig ponny. Ryktade iallafall. Vände tillbaks och då var han jätte duktig. Bästaste snällaste Dantis ♥
Bytte grimma också. Han fick en brun grimma, inte världens finaste men.. Det var för hans bästa ♥


Kommentarer
Postat av: Sandra.L

Den där bilden tog jag ;)

2011-11-12 @ 21:31:50
URL: http://ssandrallindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0