Blev inget stall idag!

Hej alla glada! Hoppade över stallet idag! Har ju redan vart där två gånger den här veckan så jag hoppade det eftersom jag inte riktigt har orken. Hah , lat I know.. Men kommer iallfall åka till stallet på tisdag eller måndag om inte båda. Men på onsdag blir det inget stall för mormor kommer från småland då. ÅÅh , längtar ändå efter lillkillen . Längtar efter stallet men är då inte sugen på skolan ett dugg. Blir väl till att blogga snart igen. Lite Hiss & Diss eller bara ett åsiktsinlägg , vet inte än. Det visar sig! Men har inget mer att skriva så.. Vi ses snart!
Ovisad bild på mig & storkillen! ♥



Kommentarer
Postat av: Sandra.L

Till madicken Kan jag byta shema dagen som var min till freadag för jag kan inte på torsdagar.

Hoppas att det går <3 kram sandra

2011-11-13 @ 16:44:39
URL: http://ssandrallindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0