Allmänt prat :)

Är fortfarande lite sjuk. Hoppas på att det går över tills imorgon. Och till alla som tror att jag och Madde bråkar.. Nej! Sluta lägg er i innan ni vet vad det handlar om. Visst hon är smått avensjuk på mig, men det skulle jag också varit. Men det hade säkerligen aldrig funkat. Jag menar hon bor varannan vecka hos sin pappa långt bort och hennes bror är allergisk? Det är iallafall inte mig hon är arg på, vi snackade bra länge i telefon igår, och jag vet PRECIS vem det är hon är arg på. Nämner inga namn dock.

Om jag blir frisk tills imorgon iallafall så blir det stallet, med Madde. Vet inte om vi går dit med någon annan också, isånnafall ska jag hälsa på skrutt pojken, har ju inte träffat honom på en vecka. Saknar honom så! Iallafall så ska han få en massa äpplen och pussar ifrån mig. Borstar säkert lite på honom också. Blir säkert jätte bra! Ville bara säga dethär så att ni visste lite om vad som händer liksom :)
Saknar dig plutten ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0