Ryktade finaste ponnyn!

Ryktade finaste ponny pojken idag! Började med att komma till stallet. Jag och Madde cyklade med en cykeln som hade punka, vi hade en skit tung väska och två kassar med oss.. Haha! Iallafall så kom vi dit och bytte om som sagt. Och sedan så borstade jag först Dantes svans. Den såg ut som en stor svart klump, fint liksom?

Sedan så vände jag honom, borstade igenom hela kroppen. Sedan torkade jag hans ben med en handduk eftersom dem var dyng sura. Kratsade hovar och borstade ansikte och pannlugg. Han blev super fin & söt, skrutten! ♥ Sedan gick jag på lucia träning, gick bra! Ser fram emot lördag :)
Stod och mös med honom jätte länge efter, älskar när han är på gos humör. Finns inget bättre!


Kommentarer
Postat av: Alva Carlbom, fotoblogg

Sv: haha, ja, var inte beredd på den första, tror han blev förbannad på mig när jag blev arg på honom då han stannade flera gånger, haha :p

2011-12-01 @ 20:00:46
URL: http://alvacarlbomsbilder.blogg.se/
Postat av: Nathalie

sker på lördag? :)

2011-12-02 @ 00:38:52
URL: http://ponnymuppaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0